
Γαλλικά
F1
Προπαρασκευατικό Τμήμα (Les Petits Enfants) για μαθητές 4ης – 5ης Δημοτικού.
Οι μαθητές έρχονται σε πρώτη επαφή με τη γαλλική γλώσσα μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τη δραματοποίηση. Η μάθηση γίνεται σταδιακά παίζοντας με εικόνες και κάρτες, ακούγοντας τραγούδια, διαβάζοντας παραμύθια, παίζοντας κουκλοθέατρο,και διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια.
FA1 (Les Grand Enfants)
Οι μαθητές εισάγονται επίσης σταδιακά στην κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου καλύπτοντας θεματικές ενότητες που σχετίζονται με θέματα άμεσου ενδιαφέροντος (οικογένεια, σχολείο, ελεύθερος χρόνος, δραστηριότητες κτλ).
FA2.1
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοούν και να χρησιμοποιούν καθημερινές εκφράσεις, στοχεύοντας στην ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών.
β) να ρωτούν και να απαντούν προσωπικές ερωτήσεις
γ) να συμμετέχουν σε διαλόγους με απλό τρόπο.
FA2.2
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοήσουν προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται σε καθημρινή βάση (πολύ βασικές προσωπικές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία, εργασία).
β) να μπορούν να επικοινωνήσουν σε απλά και συνηθισμένα καθήκοντα που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα που του είναι οικεία και για θέματα ρουτίνας.
γ) να μπορούν να περιγράψουν με απλά λόγια πτυχές του ιστορικού του, του άμεσου περιβάλλοντος του.
FB1
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν
α) να κατανοήσουν τα κύρια σημεία που τους παρουσιάζονται με σαφήνεια και χωρίς αποκλίσεις από τον κοινό γλωσσικό τύπο και που αφορούν θέματα που απαντώνται τακτικά στη δουλειά, στο σχολείο, στον ελεύθερο χρόνο.
β) να μπορούν να χειριστούν καταστάσεις που είναι πιθανό να προκύψουν στη διάρκεια ενός ταξιδιού
γ) να μπορούν να παράγουν απλό κείμενο σχετικό με θέματα του άμεσου ενδιαφέροντος τους.
δ) να περιγράψουν εμπειρίες και γεγονότα, όνειρα, ελπίδες και φιλοδοξίες και να αιτιολογούν και να επεξηγούν συνοπτικά τις απόψεις και τα σχέδια τους.
FB2
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοήσουν τις κύριες ιδέες ενός σύνθετου κειμένου, τόσο για συγκεκριμένα όσο και για αφηρημένα θέματα, συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων πάνω σε τεχνικά ζητήματα της ειδικότητας του.
β) να μπορούν να συναναστραφούν με κάποια άνεση και αυθορμητισμό που καθιστούν δυνατή τη συνήθη επικοινωνία με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας χωρίς επιβάρυνση για κανένα από τα δύο μέρη.
γ) να παράγουν σαφές, λεπτομερές κείμενο για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και να εξηγήσει μια άποψη πάνω σε ένα κεντρικό ζήτημα, δίνοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων επιλογών.
F1
Προπαρασκευατικό Τμήμα (Les Petits Enfants) για μαθητές 4ης – 5ης Δημοτικού.
Οι μαθητές έρχονται σε πρώτη επαφή με τη γαλλική γλώσσα μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και τη δραματοποίηση. Η μάθηση γίνεται σταδιακά παίζοντας με εικόνες και κάρτες, ακούγοντας τραγούδια, διαβάζοντας παραμύθια, παίζοντας κουκλοθέατρο,και διάφορα εκπαιδευτικά παιχνίδια.
FA1 (Les Grand Enfants)
Οι μαθητές εισάγονται επίσης σταδιακά στην κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου καλύπτοντας θεματικές ενότητες που σχετίζονται με θέματα άμεσου ενδιαφέροντος (οικογένεια, σχολείο, ελεύθερος χρόνος, δραστηριότητες κτλ).
FA2.1
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοούν και να χρησιμοποιούν καθημερινές εκφράσεις, στοχεύοντας στην ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών.
β) να ρωτούν και να απαντούν προσωπικές ερωτήσεις
γ) να συμμετέχουν σε διαλόγους με απλό τρόπο.
FA2.2
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοήσουν προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται σε καθημρινή βάση (πολύ βασικές προσωπικές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία, εργασία).
β) να μπορούν να επικοινωνήσουν σε απλά και συνηθισμένα καθήκοντα που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών για θέματα που του είναι οικεία και για θέματα ρουτίνας.
γ) να μπορούν να περιγράψουν με απλά λόγια πτυχές του ιστορικού του, του άμεσου περιβάλλοντος του.
FB1
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν
α) να κατανοήσουν τα κύρια σημεία που τους παρουσιάζονται με σαφήνεια και χωρίς αποκλίσεις από τον κοινό γλωσσικό τύπο και που αφορούν θέματα που απαντώνται τακτικά στη δουλειά, στο σχολείο, στον ελεύθερο χρόνο.
β) να μπορούν να χειριστούν καταστάσεις που είναι πιθανό να προκύψουν στη διάρκεια ενός ταξιδιού
γ) να μπορούν να παράγουν απλό κείμενο σχετικό με θέματα του άμεσου ενδιαφέροντος τους.
δ) να περιγράψουν εμπειρίες και γεγονότα, όνειρα, ελπίδες και φιλοδοξίες και να αιτιολογούν και να επεξηγούν συνοπτικά τις απόψεις και τα σχέδια τους.
FB2
Σε αυτό το επίπεδο στοχεύουμε οι μαθητές να μπορούν:
α) να κατανοήσουν τις κύριες ιδέες ενός σύνθετου κειμένου, τόσο για συγκεκριμένα όσο και για αφηρημένα θέματα, συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων πάνω σε τεχνικά ζητήματα της ειδικότητας του.
β) να μπορούν να συναναστραφούν με κάποια άνεση και αυθορμητισμό που καθιστούν δυνατή τη συνήθη επικοινωνία με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας χωρίς επιβάρυνση για κανένα από τα δύο μέρη.
γ) να παράγουν σαφές, λεπτομερές κείμενο για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και να εξηγήσει μια άποψη πάνω σε ένα κεντρικό ζήτημα, δίνοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των διαφόρων επιλογών.